Facebook Liked in Instagram Twitter SlideShare
Jak efektywnie zarządzać zakładką 'kontakty biznesowe'?

Jak efektywnie zarządzać zakładką 'kontakty biznesowe'?

21 Luty 2016
Adfairs to funkcjonalności, które zostały zestawione w taki sposób, aby wystawca mógł zarządzać sprzedażą nie tylko podczas samych targów, ale długo po skończonym evencie. Celem jest zwiększenie faktycznej sprzedaży podczas targów, jak również możliwość precyzyjnego adresowania oferty do osób zainteresowanych danym produktem bądź usługą.

Jakie funkcjonalności pomogą Ci efektywnie zarządzać sprzedażą?

Funkcja dodawania rabatów oraz ofert specjalnych - rabatami można łatwo zarządzać samodzielnie, więc możesz je dowolnie optymalizować przed, podczas trwania oraz po zakończonych targach. Rabaty można dodawać w czasie rzeczywistym, co oznacza, że możesz je zmieniać w zależności od reakcji potencjalnych klientów również podczas samego eventu maksymalizując w ten sposób efekt uczestnictwa w targach.

Zakładka 'kontakty biznesowe' - zawiera dane kontaktowe (łączenie z adresem email) wszystkich użytkowników aplikacji, którzy podczas targów zeskanowali Twój kod QR bądź dodali Twój profil do 'ulubionych'. Dodatkowo przy każdym użytkowniku znajdziesz informacje na temat 'liczby podjętych przez niego interakcji' ze szczegółową datą i godziną przypisaną do konkretnej akcji (wejście w profil, pobranie załączniku itd). Oznacza to, że możesz na bieżąco monitorować zachowania swoich potencjalnych klientów i wysuwać z nich konkretne wnioski np. obserwując, która oferta cieszy się największym zainteresowaniem.

Dodatkowo, dzięki funkcji wykrywania aktywności na profilu, wystawca otrzymuje powiadomienie każdorazowo, gdy dany użytkownik odwiedzi profil bądź pobierze załącznik np. z ofertą wystawcy. Takie rozwiązanie pozwala wystawcy na zidentyfikowanie zainteresowanego klienta i podjęcie działań sprzedażowych w najbardziej odpowiednim momencie.

Jak wykorzystać dane z zakładki 'kontakty biznesowe' do dalszych działań prosprzedażowych?

W zakładce 'kontakty biznesowe' otrzymujesz dane potencjalnych klientów łącznie z ich adresem emailowym, który możesz wykorzystać do dalszych działań marketingowych. Dzięki temu rozwiązaniu zostajesz zaopatrzony w dane tych gości, którzy faktycznie są zainteresowani Twoją ofertą, a Ty możesz wykorzystać tę bazę do dalszych działań np. do tworzenia listy mailingowej,czy do bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem zainteresowanym Twoją ofertą.

Skontaktuj się z nami
Zostaw swój numer, oddzwonimy - pole opcjonalne
Telefon Jakub Folczak
+48 883 088 308
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.