Facebook Liked in Instagram Twitter SlideShare
Jak mierzyć efektywność uczestnictwa w targach?

Jak mierzyć efektywność uczestnictwa w targach?

21 Luty 2016
'Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, nie możesz też tym zarządzać' - kolekcjonowanie, analizowanie oraz mierzenie danych stało się fundamentem w działaniach marketingowych. Rozwiązanie mobilne Adfairs umożliwia skuteczne zmierzenie rezultatu uczestnictwa w targach. Korzystając z Adfairs nie będziesz już musiał stosować innych narzędzi do relewantnych pomiarów.

Kluczem do skutecznych pomiarów jest zachęcenie do zeskanowania kodu QR jak największą ilość osób odwiedzających Twoje stoisko. Dysponując danymi w panelu ‘kontakty biznesowe’ i mając do nich dostęp jeszcze przez długi czas po zakończeniu targów będziesz mógł zmierzyć następujące wartości:

  • Liczba dokonanych transakcji sprzedaży, wynikająca z kontaktów nawiązanych z potencjalnymi klientami podczas trwania targów (sales generated per leads)
  • Koszt przyciągnięcia jednego zwiedzającego - stosunek całkowitego kosztu udziału w targach oraz liczby zwiedzających, o których zdobyto informacje (cost per visitor)
  • Koszt pozyskania jednego zamówienia, będący stosunkiem całkowitego kosztu udziału w targach do liczby zdobytych zamówień (cost per order)
  • Koszt pozyskania informacji o potencjalnych kliencie - stosunek całkowitego kosztu udziału w targach oraz liczby zwiedzających, o których zdobyto informacje (cost per lead generated)
  • Procent zwiedzających, którzy zatrzymali się przy stoisku i pamiętali o tym w okresie 8-10 tygodni po zakończonych targach (memorability)
Skontaktuj się z nami
Zostaw swój numer, oddzwonimy - pole opcjonalne
Telefon Jakub Folczak
+48 883 088 308
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.