Facebook Liked in Instagram Twitter SlideShare
Jak skutecznie zarządzać ofertą firmy? (+ instrukcja uzupełniania profilu)

Jak skutecznie zarządzać ofertą firmy? (+ instrukcja uzupełniania profilu)

21 Luty 2016
Panel wystawcy to miejsce za pomocą którego skutecznie możesz zarządzać działaniami promocyjnymi przed, podczas trwania oraz po zakończeniu targów. Umiejętnie wykorzystane funkcjonalności umieszczonych w panelu wystawcy to gwarancja dotarcia z ofertą firmy do użytkowników mobile oraz zwiększona ilość osób odwiedzających stoisko.

Profil wystawcy - miejsce, które jest wizytówką firmy. W uzupełnianiu profilu obowiązuje jedna prawidłowość - im więcej materiałów graficznych i interaktywnych, tym więcej odwiedzających profil. Zadbaj o to, aby Twój profil cieszył się powodzeniem i w rezultacie przyciągnął więcej gości do Twojego stoiska.
 

Jak skutecznie uzupełnić profil firmowy?

 

 

Pamiętaj, że rozwiązanie mobilne Adfairs przewiduje możliwość promowania profilu w aplikacji za pomocą banerów rotacyjnych. Promowanie profilu przekłada się na 10-krotny wzrost odwiedzających profil, co skutkuje jeszcze większą ilością gości na Twoim stoisku. Jeśli jesteś zainteresowany promocją swojego profilu - zapytaj o dostępne możliwości Organizatora targów.

 

Rabaty i oferty specjalne - to narzędzie, dzięki któremu możesz prowadzić działania marketingowe również podczas trwania eventu, gdyż rabatami można zarządzać w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że możesz monitorować zachowania klientów i dowolnie dopasowywać rabaty w zależności od ich reakcji. Po skończonych targach możesz natomiast podtrzymywać zainteresowanie ofertą swojej firmy, dzięki tworzeniu promocji i ofert dedykowanych uczestnikom targów.

Skontaktuj się z nami
Zostaw swój numer, oddzwonimy - pole opcjonalne
Telefon Jakub Folczak
+48 883 088 308
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.