Facebook Liked in Instagram Twitter SlideShare

Masz pytania? Poniżej znajdziesz odpowiedzi!

O Aplikacji

Jakie korzyści zapewnia Adfairs?

Adfairs to mobilne rozwiązanie, które jest odpowiedzią na zapotrzebowanie wszystkich trzech grup zaangażowanych w targi (organizator, wystawcy, uczestnicy).

Organizator

  • Pozwala zarządzać komunikacją przed oraz podczas trwania eventu oraz tworzyć powiadomienia push w czasie rzeczywistym.
  • Umożliwia klientom organizatora zwiększyć swoją widoczność dla zainteresowanych klientów oraz zwiększyć ROI.
  • Dostarcza klientom efektywne narzędzie do zarządzania sprzedażą podczas oraz po ukończonych targach.
  • Większy prestiż oraz zwiększenie atrakcyjności eventu.
  • Wartość dodana do standardowej oferty organizatora.
  • Poprawia komunikację między uczestnikami i wystawcami.
  • Dostęp do statystyk eventu.

Wystawcy

  • Pozwala na generowanie zainteresowania wśród uczestników eventu przed, podczas i po skończonych targach.
  • Jedyne dostępne na rynku narzędzie, które identyfikuje leady oraz rejestruje ruch użytkownika na profilu wystawcy wysyłając natychmiastowe powiadomienia.
  • Kanał promocyjny, który umożliwia precyzyjne targetowanie i dotarcie z komunikatem do osób zainteresowanych ofertą.
  • Większa widoczność stoiska i dostępność dzięki bezpośredniej nawigacji oraz funkcji wyszukiwania wystawcy.
  • Baza danych klientów zainteresowanych ofertą.
  • Dostęp do statystyk wizyt profilu.

Uczestnicy

  • Spersonalizowany notatnik, który umożliwia zachowanie najbardziej wartościowych dla uczestnika informacji. Dostęp do notatnika podczas oraz po skończonym evencie.
  • Funkcjonalności, które pozwalają uczestnikom na wyrażenie swojego zainteresowania ofertą danego wystawcy tak, aby pozostać z nim w kontakcie po skończonych targach.
  • Możliwość wyszukiwania wystawców poprzez nazwę oraz słowa kluczowe.
  • Interaktywna mapa która nawiguje bezpośrednio do wskazanego wystawcy bądź miejsca.
  • Agenda eventu oraz powiadomienia o interesujących wydarzeniach.
Ile czasu zajmuje stworzenie aplikacji?

Stworzenie aplikacji zajmuje nam 20 dni roboczych od momentu dostarczenia wymaganych materiałów.

Jak mogę zwiększyć konwersje pobrań?

Przygotowaliśmy dokument z naszymi rekomendacjami, które zwiększą konwersje pobrań. Dokument dostępny do pobrania KLIK.

Jakie funkcjonalności i korzyści dodatkowe otrzymuje Organizator?

Organizator oprócz dostarczenia wystawcom oraz gościom targów funkcjonalności spełniających ich potrzeby, sam otrzymuje pakiet funkcji usprawniających zarządzanie eventem:

  • Panel Organizatora umożliwiający zarządzanie komunikacją przed oraz w czasie trwania eventu targowego
  • Możliwość generowania powiadomień push oraz aktualizacji w czasie rzeczywistym dla gości targów

Dodatkowy kanał do promowania innych swoich eventów wśród wystawców oraz uczestników targów

Kontakty biznesowe

Jak korzystać z zakładki 'dane biznesowe'?

W zakładce "dane biznesowe" znajdują się dwie podzakładki:

  • Odwiedzający, którzy sami się zgłosili - osoby, które zeskanowały Twój kod QR bądź dodały Twój profil do 'ulubionych'.
  • Odwiedzający, zeskanowani przez Ciebie - dane kontaktowe osób, które zostały zeskanowane przez Ciebie za pomocą AdScannera.


W każdej podzakładce znajdziemy pozycje z kontaktem biznesowym z uwzględnieniem wieku potencjalnego klienta, imienia oraz nazwiska, adresu mailowego, konkretną datę wraz z godziną, kiedy użytkownik aplikacji dodał profil do 'ulubionych' oraz dane pomocnicze, które można wykorzystać do planowania kontaktu po ukończonych targach tj.:

  • Temperatura - liczona w skali między 50 a 100 stopni i ustalana adekwatnie do jakości podjętych akcji - kilkanaście bądź kilkadziesiąt punktów za obejrzenie załącznika czy strony internetowej, i do 10 punktów za każde wejście w profil, rabat itd.
  • Liczba podjętych interakcji - liczba interakcji, które użytkownik podjął względem wystawcy ze szczegółową datą i godziną przypisaną do konkretnej akcji tj. wejście w profil, pobranie załącznika itd.


Wszystkie dane można eksportować za pomocą jednego kliknięcia na komputer do arkusza Microsoft Excel.


Dzięki tym danym dokładnie wiesz, czym interesuje się dany Uczestnik Targów! Skontaktuj się z nim i zyskaj klienta!

Jak wystawca może kolekcjonować kontakty biznesowe?

Wystawca może kolekcjonować kontakty biznesowe za pomocą aplikacji AdScanner. Wystarczy, że zeskanuje identyfikator uczestnika, a jego dane kontaktowe automatycznie zapisują się w zakładce 'dane biznesowe' z uwzględnieniem szczegółowej godziny i daty zeskanowania kontaktu. Identyfikator można zeskanować w dowolnym momencie podczas kontaktu z odwiedzającym tj. przed, podczas lub po ukończonej rozmowie.
Drugą możliwością jest zachęcanie odwiedzających do skanowania kodu QR, który należy uprzednio wygenerować w panelu wystawcy oraz umieścić na stoisku wystawienniczym podczas targów w widocznym miejscu z łatwym dostępem. Po zeskanowaniu kodu QR przez uczestnika, profil wystawcy dodawany jest do ‘ulubionych’, dzięki czemu wystawca uzyskuje dostęp do jego danych oraz informacji o podjętych przez niego akcjach na profilu.

 

Gdy uczestnik skanuje kod QR Twojego stanowiska, może Cię dodać do ulubionych dzięki czemu Ty otrzymujesz dostęp do jego danych oraz podjętych przez Niego akcji na Twoim profilu!

  • Zachęcaj gości targów do skanowania kodu QR! Zyskuj dane gości i możliwość kontaktu z klientami!
Jak zwiększyć sprzedaż dostępów do leadów?

Organizator może znacząco wpłynąć na ilość sprzedanych dostępów do leadów wykorzystując dostępne kanały komunikacji z wystawcami np.

  • informując wystawców o możliwości wykupienia dostępów do kontaktów biznesowych już na etapie zawierania umowy 
  • komunikując dostępność aplikacji, jej funkcjonalności oraz korzyści na stronie internetowej targów oraz profilach społecznościowych
  • kierując do wystawców newslettery/mailingi zawierające informacje o aplikacji i możliwości wykupienia dostępu do danych potencjalnych klientów

 

Przez jaki okres wystawca ma dostęp do swojego portalu?

Wystawca ma dostęp do swojego portalu przez 6 miesięcy. W praktyce oznacza to, że nawet kilka miesięcy po ukończonych targach może finalizować sprzedaż z uczestnikami eventu.

Skontaktuj się z nami
Zostaw swój numer, oddzwonimy - pole opcjonalne
Telefon Jakub Folczak
+48 883 088 308
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.